گلدوخت
سبد خرید خالی است.

5 سوال مهم هنگام خرید یک چرخ خیاطی

خرید چرخ خیاطی

5 سوالی که در هنگام خرید چرخ خیاطی باید از خودتان بپرسید چه مواردی هستند؟ امروز در گلدوخت برای سوالاتی را مطرح خواهیم کرد که بسیار مفید و سودمند خواهند بود. در زمانی که می خواهید چرخ خیاطی جدیدی را تهیه کنید باید مسائل بیشماری را درنظر بگیرید. تحقیقات در زمینه ی خرید چرخ خیاطی را با مطرح کردن این 5 سوال آغاز کنید.

برای خرید چرخ خیاطی به چه مواردی توجه کنیم؟

معمولا چه مقدار از چرخ خیاطی استفاده خواهم کرد ؟

فهرستی از مواردی که شما می خواهید با خرید چرخ خیاطی از انها استفاده کنید را تهیه کنید . آیا می توانید چرخ خیاطی را تعمیر کنید یا باید جایگزین بشه ؟ آیا شما می خواهید با این چرخ خیاطی یک کمد لباس برای خودتان بدوزید؟ اگر شما غالبا در هفته چندین بار از چرخ خیاطی استفاده می کنید بهتر است از چرخی با دوام تر استفاده کنید تا نیازی نباشد آن را سریع عوض کنید. به شما پیشنهاد می کنیم تا از مارک های باسابقه تر مانند ، برادر و ژانومه استفاده کنید. همچنین اطلاعاتی در زمینه ی ضمانت نامه و تدابیر تعمیری آن اطلاعات کسب کنید.

مرتبط بخوانید: چگونگی استفاده از چرخ خیاطی برای مبتدیان

بودجه تان برای خرید چرخ خیاطی چقدر است ؟

زمانی که شما برحسب بودجه تصمیم می گیرید. همیشه چرخ خیاطی مدل بالاتر دارای ویژگی های اتوماتیکی بهتری است. با انواع چرخ خیاطی که می خواهید خریداری کنید ، آشنا شوید. چرخ خیاطی 500.000هزار تومانی و کمتر از آن در واقع یک بار مصرف هستند و قطعات آن از پلاستیک ساخته شده اند. رنج قیمتی بین 800.000 تا 1.200.000 هزار تومان چرخ خیاطی های میان رده است که معمولا چند بار در هفته استفاده می شود ویژگی ها و دوام مناسبی دارند. چرخ خیاطی 1.200.000 تومان تا 1.600.000 مختص به افراد علاقمند به دوخت و خیاطی می باشد. این چرخ خیاطی توانایی دوخت بیشتری دارد و می توانید قطعات آن را عوض کنید. قطعات ان ساختار بهتری دارند و از فلز ساخته شده اند.

چه نوع دوخت و دوزی با چرخ خیاطی انجام می دهید؟

اگر شما خیاط باشید شاید تنها به دوخت ساده یا زیگ زاگ نیاز داشته باشید به طور خلاصه ، یک لحاف دوز بیشتر از این نیاز دارد و باید از پیوست پایه تکه دوزی استفاده کند. میخواهید جادکمه بدوزید؟ آیا میخواهید گلدوزی کنید؟ آیا مقدار عرض دوخت برایتان اهمیت دارد؟

در چرخ خیاطی ساده مانند کاچیران رز، بهترین گزینه برای افراد مبتدی است که تازه می خواهند نحوه استفاده از چرخ خیاطی را یاد بگیرند زیرا گزینه مناسبی برای تعمیر است و می توانید مهارت های خود را گسترش دهید و سپس این مهارت ها را در چرخ خیاطی دیگری افزایش دهید. این نوع چرخ خیاطی ها غالبا وزن زیادی ندارند و بدین معناست که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما برای اولین بار یک چرخ خیاطی خریده اید و در مراحل اولیه یادیگیری هستید ، بهترین و به صرفه ترین راهکار  یادگیری اینترنتی و در خانه است.

در همین حال، چرخ خیاطی های کامپیوتری دارای طیف بی شماری از ویژگی ها است و برخی از ویژگی های گلدوزی را هم دارد. اگر می خواهید برای دکور خانه از ربان تزیینی استفاده کنید چرخ خیاطی کامپیوتری بهترین گزینه است. این چرخ ها غالبا دارای جادکمه زن خودکار هستند و دارای قابلیت استفاده از سوزن دوقلو هستند. اگر شما برای دوخت و دوزهای کم می خواهید چرخ خیاطی تهیه کنید بهتر است از مدل ساده تر استفاده کنید.

مرتبط بخوانید: معرفی انواع سوزن خیاطی

چه زمانی از چرخ خیاطی استفاده می کنم؟

اگر شما قصد استفاده از چرخ خیاطی را در هنگام صبح دارید که کل خانه در خواب هستند، باید از چرخ خیاطی بی صداتری استفاده کنید. این خیلی مسخره است که در هنگام خرید به مسئله صدا توجه نکنید ، همیشه در فروشگاه چرخ خیاطی را روشن کنید و به صدای ان گوش دهید.

در کجا اقدام به دوخت و دوز خواهم کرد ؟

آیا در خانه خود مکانی اختصاصی برای دوخت و دوز دارید ؟ اگر برای دوخت و دوز از میز غذاخوری استفاده می کنید ، از چرخ خیاطی سبک وزن همراه با پوشش استفاده کنید، که روی آن رو بپوشانید که قابل مشاهده نباشد. آیا در کلاس های خیاطی شرکت می کنید و باید چرخ خیاطی خود را به کلاس ببرید؟ اگر شما اتاق خیاطی کامل با میز اختصاص دارید می توانید از چرخ خیاطی سنگین و وصل شده به میز استفاده کنید البته در صورتی که می خواهید در یک جا آن را نگه دارید.

مرتبط بخوانید: نکات شروع خیاطی که باید بدانید

امیدواریم مطلب امروز گلدوخت در خصوص خرید چرخ خیاطی برای شم مفید واقع شده باشد. اگر شما برای انتخاب چرخ خیاطی فقط از مارک خوب استفاده می کنید ، غالبا بدین معناست که شما اگر مارک چرخ خیاطی خود را ارتقا دهید، از قطعات پیوسته به ان هم می توانید استفاده ببرید. بنابراین همیشه چرخ خیاطی خود را ثبت کنید تا قادر به استفاده از ضمانت نامه واجد شرایط آن باشید. فقط بدانید هرچقدر به چرخ خیاطی خود و نحوه کار ان علاقه داشته باشید ، دوخت و دوز بهتر خواهید داشت.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*