گلدوخت
سبد خرید خالی است.

آموزش تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه 802

تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه

تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه چطور انجام می شود؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پیچ تنظیم نخ چرخ خود را شل کرده و ناگهان اجزای آن از هم بپاشد و نتوانید دوباره آن را سرهم ببندید یا فنر داخل آن شکسته باشد و نتواند کشش نخ را به درستی تنظیم نماید که باید عوضش کنید.در این ویدیو امروز تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه و نحوه سرهم کردن تنظیم نخ چرخ خیاطی ژانومه 802 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با هدف و آرزوی رفع مشکلات نان آوران خانواده که با هنر خیاطی خود مخارج خانواده را بر دوش می کشند . با آرزوی موفقیت روز افزون این شیر زنان زحمتکش که در این بحران اقتصادی و بیکاری با مشکلات می جنگند.

برخی از قابلیت های این چرخ خیاطی دوخت های زنجیره ایی، زیگزاگ، لبه دوزی، زیپ دوزی، پنبه دوزی، ژرسه دوزی، ژور دوزی، دوخت های چین دار، کش دوزی، دالبر دوزی، گلدوزی با کارگاه، قیطان دوزی، تکه دوزی، دوخت دکمه و جادکمه، می باشد همچنین یکی از نکات مثبت این چرخ خیاطی دوخت جادکمه به صورت نیمه اتوماتیک می باشد که کار دوخت جادکمه را بسیار راحت و دلنشین می کند.

این تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه در چرخ خیاطی های ژانومه 802 و 804 و 805 یکسان می باشد.

گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد.

امیدواریم مطلب امروز گلدوخت در خصوص تعویض فنر تنظیم نخ ژانومه مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورتی که نیاز به ویدئو ها و یا مطالب آموزشی به خصوصی دارید، حتما برای ما در ذیل همین پست و در بخش نظرات اعلام بفرمایید. کارشناسان بخش تولید محتوای گلدوخت برای تولید آن اقدام خواهند کرد.

5
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    ندا خرداد 29, 1398 پاسخ

    این که اصلا هیچیش پیدا نیست خسته نباشید واقعا

      admin تیر 2, 1398 پاسخ

      سلام به شما مشکلتون کجاشه؟

    سمیه اسفند 29, 1398 پاسخ

    اینقدر تند انجام داد که من اصلا نفهمیدم

      admin فروردین 25, 1399 پاسخ

      با سلام، به زودی ویدیو جدیدی تهیه و بارگذاری میشه

    بهرام بهمن 13, 1399 پاسخ

    سلام.من ۱ ساعت تو وب و یوتوب گشتم ولی اموزش مونتاژ برای نخ گیر مدل ۶۷۲ پیدا نکردم.ایا سایتی وجود داره و یا شما این فیلم رو دارید ممنون میشم اطلاع بدید