گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 805

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 805

در این پست از وبسایت تخصصی گروه گلدوخت دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 805  را برای شما مخاطبان عزیز قرار دادیم. ژانومه را اکثر مردم با مدل 802 می شناسند، 805 مدل پیشرفته تر این چرخ خیاطی است که دارای سیستم تک سوزن می باشد. این چرخ خیاطی دارای 41 نوع حاشیه دوزی می باشد که این کار توسط ژتون هایی که همراه این چرخ خیاطی هستند انجام میگیرد. این چرخ خیاطی توانایی دوخت هایی از قبیل ژرسه دوزی، سردوزی، پس ­دوزی، دالبر دوزی، دوخت زنجیره ایی،  گلدوزی با کارگاه، جادکمه و …. را دارد.

مرتبط بخوانید: 26 نکته راهنمای استفاده از چرخ خیاطی

یکی از نکات مثبت این محصول این است ساختمان ساده و راحتی دارد که تعمیر­ کردن آن را آسان می کند و تقریبا اکثر کسانی که در حوزه تعمیرات چرخ خیاطی فعال هستند می ­توانند آن را تعمیر کند.

.این  دستورالعمل شما را با عملیات اساسی و بسیاری از ویژگی های جدید و هیجان انگیز موجود در ژانومه 805 آشنا می کند. گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد..

امیدواریم زحمات تیم گلدوخت برای تدوین این فایل مورد توجه شما قرار گرفته باشد و با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 805 از چرخ خیاطی خود به نحو احسنت استفاده کنید و با نظرات خوب خود ما را راهنمایی کنید.

دفترچه فارسی مدل های 801 و 802 و 804 و 805 به دلیل شباهت بسیار این مدل ها به هم مشترک می باشد.

برای دانلود دفترچه فارسی کلیک کنید

برای دانلود دفترچه اصلی کلیک کنید.

امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 805 از چرخ خیاطی خود بهترین استفاده را ببرید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*