گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 808

دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 808

امروز در گلدوخت برای شما دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 808 را آماده کرده ایم. امیدواریم با دانلود آن از چرخ خیاطی خود بهترین استفاده را ببرید.

برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که یک چرخ خیاطی جدید همیشه از اول برای شما جدید نبوده است و باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید . اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و این دفترچه نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح نمی دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 808 در واقع نسل بعدی چرخ خیاطی معروف ژانومه 802 می باشد، تفاوت این دو دستگاه در مکانیزم قاب ماکوی آن ها می باشد، در ژانومه 802 شاهد قاب ماکوی فلزی تمام دور هستید اما ژانومه 808 دارای سیستم قاب ماکو از رو می باشد ، این سیستم نسبت به قاب ماکو های فلزی پارچه هایی مانند کشباقت و ریون و …. را بهتر می دوزد. این چرخ خیاطی توانایی دوخت 45 نوع حاشیه دوزی را دارد که توسط ژتون هایی که به همراه دستگاه می باشد دوخته می شوند. از جمله توانایی های این چرخ خیاطی می توان به، عرض دوخت حداکثر 7 میلی متر، طول دوخت حد اکثر 4 میلی متر، توانایی دوخت انواع پارچه، انواع دوخت های تزئینی، دوخت های سردوزی، و … اشاره کرد.

مرتبط بخوانید: کسب درآمد از خیاطی

گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد.

با هدف و آرزوی رفع مشکلات نان آوران خانواده که با هنر خیاطی خود مخارج خانواده را بر دوش می کشند . با آرزوی موفقیت روز افزون این شیر زنان زحمتکش که در این بحران اقتصادی و بیکاری با مشکلات می جنگند. برای دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 808 کلیک کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ژانومه 808

3
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    حسن رحیمی تیر 16, 1400 پاسخ

    ممنون واقعا لازم داشتم.

    زهره تیر 26, 1400 پاسخ

    خیلی هم عالی

    شهلا خسروی بختیاری دی 5, 1402 پاسخ

    من خیلی علاقه دارم به خياط یولی،نمتونمبا قالب های چرخم کار کنم ژانومه 808A