گلدوخت
سبد خرید خالی است.

برندسازی در پوشاک چطور انجام می شود؟!

برندسازی در پوشاک

برندسازی در پوشاک چطور انجام می شود؟! مطلب امروز ما در سایت تخصصی گلدوخت مربوط به برند سازی در پوشاک است. برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت می بخشد. برند سازی یک محصول (در اینجا پوشاک) آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد. این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

مرتبط بخوانید:کسب درآمد از خیاطی

در این مقاله سعی در ارائه راه کار هایی در خصوص تعیین هویت یک برند مد و لباس را داریم. برندسازی در پوشاک ملزومات خود را دارد که برای موفقیت در این صنعت باید بدانید.

برندسازی در پوشاک

برندسازی در پوشاک

برندسازی در پوشاک چطور انجام می شود؟!

یکی از مواردی که در برندسازی باید رعایت کنید ایجاد تمایزی منحصر بفرد  برای یک برند است . این موضوع برای صنعت مد و پوشاک نیز صدق می کند.  از آنجایی که در صنعت مد و لباس بسیاری از بخش ها قابل کپی کردن است، این عمل کمی سخت تر می شود. اما به طور حتم غیر قابل انجام نیز، نمیباشد. شما می توانید روی برخی از مشخصه های خاص روی برند خود کار کنید. مانند : نخی بودن. خاص بودن. لوکس بودن . ؟ .

ایجاد یک تصویر ذهنی در برندسازی لباس

از آنجایی که ایجاد تمایزی منحصر بفرد در مد , لباس سخت تر می باشد ، می توان از جایگزین مناسبی همچون تصویر سازی ذهنی برای برندسازی لباس بهره برد. اگر دقت کرده باشید در برخی از تبلیغات بیلبوردی یا رسانه ای از جملات و محتویاتی کوتاه استفاده شده بدون آنکه نامی از برند روی آن نقش بسته باشد . ممکن است در نگاه اول این انتخاب کمی ساده لوحانه به نظر بیاید اما  همین که ذهن شما را کمی مشغول کرده برای برند یک موفقیت بزرگ است و در تبلیغات بعدی که که نام برند نمایان شود ، همانند یک میخی که با چکش به دیوار کوبیده شود این برند نیز در ذهن ها جای خود را محکم می کند. در نتیجه با به کار گیری یک ترفند مناسب می توان تصاویر ذهنی فوق العاده ای را بر اذهان مخاطبین ایجاد کرد .

مرتبط بخوانید: نقد و بررسی چرخ خیاطی ژانومه 802

خدمات مشتری مداری و ایجاد باشگاه مشتریان برای برندسازی در پوشاک

یکی از راه های برندسازی مد و لباس، ارائه خدمات مشتری است.به فکر ارائه خدمات بیشتر، متنوع تر و به صرفه تر و در قالب طرح  های جذاب باشگاه مشتریان باشید. اگر بخواهیم مثالی ساده برای این موضوع بیان کنیم ، چرم مشهد مورد مناسبی می باشد. اگر به نمایندگی های چرم مشهد مراجعه کرده باشید حتما با کارت عضویت باشگاه چرم مشهد آشنایی دارید. کارت هدیه ای که این نمایندگی ها به مشتری اعطا می کنند نوعی تخفیف به شکل خدمات است. درصدی از مبلغی که مشتری پرداخت کرده به عنوان هدیه روی این کارت ذخیره می گردد که امکان کسر از خود جنس را به مشتری نمی دهد ولی میتوانند درخرید های بعدی از آن استفاده کنند.

امیدواریم مطلب امروز ما در خصوص برندسازی در پوشاک برای شما مفید واقع شده باشد. لطفا با درج نظرات خود ما را در تولید محتوای بهتر یاری کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*