گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 813

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 813

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 813 را برای شما در این مطلب قرار داده ایم. برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که یک چرخ خیاطی جدید همیشه از اول برای شما جدید نبوده است و باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید . اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و این دفترچه نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح نمی دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

مرتبط بخوانید: سوال های مهم هنگام خرید چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ژانومه 813 یکی از محصولات تمام مکانیکی و اتوماتیک شرکت ژانومه است، این ماشین توانایی دوختن بیش از 25 مدل حاشیه دوزی را دارد، تفاوتی که این دستگاه با نسل های قبل از خود از قبیل مدل های 802 و 804 و … دارد این است که دیگر نیازی به ژتون نخواهید داشت، به گونه ایی که ژتون ها در داخل بدنه چرخ خیاطی تعبیه شده اند. این دستگاه توانایی دوخت انواع پارچه و دوخت ها را دارد که می تواند به بسیاری از نیاز های شما پاسخ دهد

این دستگاه دارای سیستم قاب ماکو تمام دور می باشد که نسبت به سیستم های قاب ماکوی نیم دور و یا سیستم های کمپلتی عملکرد بهتری را در دوخت انواع پارچه دارد. این سیستم به دلیل طراحی ساده و هوشمندانه به راحتی قابل تنظیم می باشد.

امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 813  بهترین استفاده را از چرخ خیاطی خود ببرید. در صورتی که نیاز به دانلود دفترچه راهنمای دیگر مدل های چرخ خیاطی داشته باشید. در بخش نظرات اعلام بفرمایید. کارشناسان بخش محتوا گلدوخت موارد را پیگیری خواهند کرد.

 
5
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    الهه تیر 28, 1398 پاسخ

    ببخشید من نمیتونم دفترچه ژانومه ۸۱۳رو دانلود کنم راهنمایی بفرمایید لطفا

    اعظم اردیبهشت 6, 1400 پاسخ

    سلام میشه دفترچه راهنما چرخ نیولایف ۵۵۰۰ رو هم بزارید؟؟؟

    حوریا شهریور 16, 1402 پاسخ

    دفترچه که گفتین ترجمه نشده که با خود زبان ژاپنی هست

    Saeed مهر 28, 1402 پاسخ

    سلام . دانلود نمیشه چرا .

    جواد اسفند 1, 1402 پاسخ

    دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه 813 ژاپنی چرا دانلود نمیشه؟