گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی مدل 625

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 625

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 625

در این پست از وبسایت تخصصی گروه گلدوخت دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی مدل 625 را برای شما مخاطبان عزیز قرار دادیم، این مدل از ژانومه یکی از پرطرفدارترین مدل های چرخ خیاطی در برند ژانومه می باشد، کارکرد راحت و قیمت مناسب کیفیت ساخت خوب و تعمیر پذیری راحت از مشخصه های مهم این دستگاه است همچنین امکانات فوق العاده ایی، مانند هفت عدد پایه ، سیستم تغییر فشار پایه، سوزن نخ کن و … را در اختیار شما می گذارد که دیگر نیازی به خرید جداگانه برخی از آنها نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید: انواع چرخ خیاطی

برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که یک چرخ خیاطی جدید همیشه از اول برای شما جدید نبوده است و باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید . اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و این دفترچه نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح نمی دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

در صورتی که دستورالعمل به زبان خارجی دیگری نوشته شده باشند ، شما متوجه نخواهید شد که توضیحات مرتبط به کدامیک از قطعات است. همچنین اگر شما قادر نباشید ، بگویید که کدامیک از قسمت های چرخ دچار مشکل شده است ، نمی توانید از فرد دیگری طلب کمک کنید.بنابراین دفترچه راهنما برای شما بسیار مفید خواهد بود.

مرتبط بخوانید: نکات شروع خیاطی که باید بدانید

این دفترچه به زبان ژاپنی می باشد اما با طراحی فوق العاده ایی که متخصصین ژاپنی آن را انجام داده اند به راحتی از روی تصاویر متوجه نکات و امکانات ماشین می شوید. به زودی دفترچه راهنمای فارسی این مدل را هم در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.این دفترچه تدوین شده به صورت PDF است که شما به راحتی در هر دستگاهی می توانید از آن استفاده کنید. امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 625  از چرخ خیاطی خود نهایت استفاده را ببرید.

برای دانلود کلیک کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*