گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 636

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 636

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 636 را برای شما امروز آماده کرده ایم. برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که برای استفاده از یک چرخ خیاطی  باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید. اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و این دفترچه نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح می دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

مرتبط بخوانید: خرید چرخ خیاطی ژانومه 393A

چرخ خیاطی ژانومه مدل 636 یکی از محصولات سری اکسل این کمپانی می باشد، از مشخصات این چرخ خیاطی میتوان به بدنه ی فلزی، سیستم قاب ماکو از رو، طراحی بدنه به صورت بازو آزاد جهت دوخت های حلقوی، وزن سبک، نخ کشی راحت، سیستم تعیین فشار پایه و …. می توان اشاره کرد. یکی از معایب ژانومه 636 نبود توان تغییر عرض دوخت می باشد.

این دفترچه به زبان ژاپنی می باشد اما با طراحی فوق العاده ایی که متخصصین ژاپنی آن را انجام داده اند و با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 636  به راحتی از روی تصاویر متوجه نکات و امکانات ماشین می شوید.

برای دانلود کلیک کنید. امیدواریم زحمات تیم گلدوخت برای تدوین این فایل مورد توجه شما قرار گرفته باشد و با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 636 از چرخ خیاطی خود به نحو احسنت استفاده کنید و با نظرات خوب خود ما را راهنمایی کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*