گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه 814

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه 814

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه 814 مطلبی است که امروز برای شما آماده کرده ایم. چرخ خیاطی های یکی از دستگاه هایی است که معمولا کار با آن گیج کننده به نظر میرسد که البته برای کسی که اولین بار با یک چرخ خیاطی مواجه می شود غیر از این نیست. خواندن راهنمای کار با چرخ خیاطی می تواند شما را از این سردرگمی نجات دهد. همچنین استفاده از یک دستگاه جدید بدون اطلاع از نحوه کارکرد با آن ممکن است هم به استفاده کننده و هم به دستگاه آسیب بزند.

گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد

چرخ خیاطی ژانومه مدل 814 یکی از اولین چرخ خیاطی هایی است که دارای سیستم تک سوزن می باشد این سیستم به شما کمک میکند تا در صورت نیاز با فشردن کلید مورد نظر چرخ خیاطی به اندازه یک کوک به جلو رفته و بدوزد.این چرخ خیاطی دارای پایه های متنوع می باشد که به بسیاری از مشکلات شما به هنگام دوخت پاسخ میدهد ، این چرخ خیاطی دارای سیستم قاب ماکوی تمام دور فلزی می باشد که نسبت به قاب ماکو های فلزی نیم دور پراچه های ریون و کش را بهتر میدوزد.این چرخ خیاطی دارای 25 مدل حاشیه دوزی می باشد. از توانایی های دوخت این چرخ خیاطی می توان به دوخت های زنجیره ایی، زیگزاگ، لبه دوزی، زیپ دوزی، پنبه دوزی، ژرسه دوزی، ژور دوزی، دوخت های چین دار، کش دوزی، دالبر دوزی، گلدوزی با کارگاه، قیطان دوزی، تکه دوزی، دوخت دکمه و جادکمه اشاره کرد.

مرتبط بخوانید: کسب درآمد از خیاطی

با هدف و آرزوی رفع مشکلات نان آوران خانواده که با هنر خیاطی خود مخارج خانواده را بر دوش می کشند . با آرزوی موفقیت روز افزون این شیر زنان زحمتکش که در این بحران اقتصادی و بیکاری با مشکلات می جنگند .

به دلیل شباهت نوع کاربری و نوع چرخ خیاطی های 811، 813، 814، 815 دفترچه راهنمای فارسی این مدل ها با هم مشترک می باشد.

برای دریافت دفترچه اصلی کلیک کنید.

برای دریافت دفترچه فارسی کلیک کنید.

امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه 814 از چرخ خیاطی خود نهایت استفاده را ببرید.

1
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    عرفان اسفند 26, 1399 پاسخ

    کو لینک دانلود