گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 804

دانلود دفترچه راهنمی چرخ خیاطی ژانومه مدل 804

در این پست از وبسایت تخصصی گروه گلدوخت دانلود دفترچه راهنمی چرخ خیاطی ژانومه مدل 804  رو برای شما عزیزان قرار دادیم، ژانومه 804 نسل بعدی ژانومه 802 می باشد، در واقع برخی از نقایص ژانومه 802 در این دستگاه رفع شده اند. از مهمترین مشخصه های چرخ خیاطی 804 می توان به طراحی کف تخت، سیستم قاب ماکوی فلزی تمام دور، 49 مدل حاشیه دوزی، قطعات و بدنه تمام فلزی، نخ کشی راحت، طول دوخت 4.5 میلی متر و عرض دوخت 7 میلی متر، تعمیر پذیری فوق العاده و همچنین قابلیت­ های دوخت بسیار زیادی از قبیل: دوخت زنجیره­ایی، دوخت زیگزاگ، لبه دوزی، زیپ دوزی، لحاف دوزی و پنبه دوزی، ژرسه دوزی و دوخت پارچه های کشی، ژور دوزی، دوخت چین دار، کش دوزی، دالبر دوزی، گلدوزی با کارگاه، قیطان دوزی، تکه دوزی و … دارا می باشد.

دانلود دفترچه راهنمی چرخ خیاطی ژانومه مدل 804

برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که یک چرخ خیاطی جدید همیشه از اول برای شما جدید نبوده است و باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید . اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و این دفترچه نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح نمی دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

مرتبط بخوانید: نقد و بررسی ژانومه 802

این دفترچه به زبان ژاپنی می باشد اما با طراحی فوق العاده ایی که متخصصین ژاپنی آن را انجام داده اند به راحتی از روی تصاویر متوجه نکات و امکانات ماشین می شوید. به زودی دفترچه راهنمای فارسی این مدل را هم در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.این دفترچه تدوین شده به صورت PDF است که شما به راحتی در هر دستگاهی می توانید از آن استفاده کنید. امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه مدل 804از چرخ خیاطی خود نهایت استفاده را ببرید.

برای دانلود کلیک کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*