گلدوخت
سبد خرید خالی است.

ویدیوی آموزش کار با پایه دکمه دوزی

ویدیوی آموزش کار با پایه دکمه دوزی که امروز در سایت تخصصی گلدوخت برای شما درج کرده ایم فرآیند دوخت را بسیار ساده می کند. دوختن دکمه با دست فرایندی سخت و طاقت فرساست. با استفاده از این پایه شما می توانید به راحتی و به سرعت دکمه ها را بر روی لباس خود بدوزید. دقت کنید که برای استفاده از این پایه چرخ خیاطی شما باید دارای عرض دوخت متغییر باشد تا بتوانید سوزن را درست بر روی حفره های دکمه قرار دهید. همچنین چرخ خیاطی شما باید توانایی غیر فعال کردن کار پیش بر را داشته باشد.

مرتبط بخوانید: شناخت بخش های چرخ خیاطی

در آموزش کار با پایه دکمه دوزی ذکر این نکته ضروری است که اکثر چرخ های خیاطی توانایی تغییر عرض دوخت را دارند اما برخی از مدل های ساده این توانایی را ندارند. از جمله چرخ خیاطی هایی که این توانایی را دارند می توان به دستگاه های ژانومه مدل های 801، 802، 804، 672، 680، 670، 5001، 5002، 813، 815، 6000، 7000، و … اشاره کرد.

گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد.

با هدف و آرزوی رفع مشکلات نان آوران خانواده که با هنر خیاطی خود مخارج خانواده را بر دوش می کشند . با آرزوی موفقیت روز افزون این شیر زنان زحمتکش که در این بحران اقتصادی و بیکاری با مشکلات می جنگند.

آموزش کار با پایه دکمه دوزی

امیدواریم مطلب مربوط به ویدیوی آموزش کار با پایه دکمه دوزی برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که نیازمندی خاصی در حوزه آموزش خیاطی و یا دانلود فایل های آموزشی داشته باشید، لطفا در بخش نظرات برای ما درج کنید. تیم تولید محتوا گلدوخت موارد درخواستی را برای شما تولید خواهد کرد.

3
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    امید زندگی مهر 4, 1397 پاسخ

    با سلام کلیپ آموزشی کار با چرخ ژانومه استوک672رو میخواستم یا دفترچه فارسی رو برای دانلود بزارید ممنون میشم

    قاسمی خرداد 27, 1402 پاسخ

    سلام خسته نباشید
    چرخ خیاطی ژانومه ۵۰۰۲ دارم دکمه کاربر رو فشارمیدم ولی کاربر پایین نمیره
    جسارتا ممنون میشم بگین مشکل از کجاست

      admin تیر 20, 1402 پاسخ

      با سلام ممکنه کاربر گریپاج شده باشه در اینصورت نیاز به بررسی توسط تعمیرکار هستش