گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای فارسی چرخ خیاطی ژانومه مدل 633

دانلود دفترچه راهنمای ژانومه 633

در این پست از وبسایت تخصصی گروه گلدوخت دانلود دفترچه راهنمای ژانومه 633 را برای شما مخاطبان عزیز قرار دادیم. این دستگاه از سری Excel  ژانومه می باشد که در بازار اصطلاحا معروف به هلال زن است ( به این دلیل که یکی از حاشیه دوزی های آن شبیه به هلال ماه است )

دارای 18 مدل حاشیه دوزی  با قابلیت ژیتون سر خود که مصرف کننده را از درد سر های ژیتون رها می کند.

دارای بدنه فلزی وعملکرد آن نیز مکانیکی با قابلیت تبدیل به 220 ولت و دارای عرض دوخت ۷ میلیمتر و طول دوخت ۴ میلیمتر سیستم حرکت پدالی است و سیستم قاب ماکوی آن گردش افقی جنس قاب ماکو پلاستیکی می باشد .

مرتبط بخوانید: نقد و بررسی چرخ ژانومه 802

از دیگر قابلیت های این دستگاه این است که شما بدن در آوردن ماسوره می توانید بینید که چقدر از نخ ماسوره شما باقی مانده است.دارای قابلیت بازو آزاد که برای دوخت های سرآستین دوخت های نوزادی دوخت های یقه و … قابل استفاده است.

مرتبط بخوانید: چرخ خیاطی ژانومه مدل 813

باکس پایه جات :

باکس پایه جات در قسمت فوقانی دستگاه به صورت پنهان  وجود دارد که در این قسمت قرقره اصلی دوخت قرار میگیرد  و دیگر لوازم مورد نیاز دستگاه از قبیل پیچ گوشتی ، سوزن های یدک ، ماسوله های یدک و …  نیز نگهداری می شود.

دارای انواع پاپه :

پایه کار (پایه اصلی دستگاه) ، پایه جا دکمه ، پایه سردوزی ، پایه لول دوزی  ، پایه زیپ ، پایه پس دوز  و میل ابر دوزی وزن به نسبت کم این دستگاه و قابلیت حمل آسان و فضای کمی که اشغال می کند از نکات بارز محبوبیت این دستگاه هست. قابلیت پاسخگویی به نیاز ها  و مصارف خانگی و مزون ها و خیاطی هایی که غیر صنعتی می باشند ، را دارد. با وجود اینکه این دفترچه به زبان اصلی است ، به دلیل داشتن عکس ها و آموزش های مصور باز هم قابلیت استفاده را دارد. برای دانلود  کلیک کنید.

امیدواریم با دانلود دفترچه راهنمای ژانومه 633 بهترین استفاده را از چرخ خیاطی خود ببرید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*