گلدوخت
سبد خرید خالی است.

دانلود دفترچه راهنمای چرخ خیاطی ژانومه 819

دفترچه راهنمای ژانومه 819

دفترچه راهنمای ژانومه 819  به شما کمک می کند از چرخ خیاطی خود استفاده بهینه را داشته باشید. برای آموزش کار با چرخ خیاطی باید در نظر بگیرید که یک چرخ خیاطی جدید همیشه از اول برای شما جدید نبوده است و باید دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید . اما اولین اقدامی که شما باید انجام دهید ، باید دفترچه راهنما چرخ خیاطی را دریافت کنید و دفترچه راهنمای ژانومه 819 نه تنها نحوه عملکرد چرخ را برای شما توضیح نمی دهد ، بلکه نحوه ی مراقبت از چرخ را بیان کرده و نکات و ترفندهای در زمینه ی دوخت که تاکنون نمی دانستید را برای شما شرح می دهد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 819 یکی از چرخ خیاطی های سری ایکسل این کمپانی می باشد، این چرخ خیاطی دارای 25 مدل حاشیه دوزی، سیستم تغییر فشار پایه، سیستم قاب ماکو از رو ، توانایی دوخت های حلقوی (بازو آزاد) می باشد. وزن کم این چرخ خیاطی حمل و نقل آن را برای شما آسان می کند. یکی از مزایای این چرخ خیاطی این است که آن را می توانید بر روی هر سطح صافی قرار داده و از آن استفاده کنید. این چرخ خیاطی توانایی انجام دوخت هایی از قبیل، زیگ زاگ، پس دوزی، ژرسه دوزی، سردوزی و … را دارا است.

مرتبط بخوانید: آموزش جامع تمیز کردن چرخ خیاطی

این چرخ خیاطی دارای انواع پایه می باشد که از قبیل پایه کار (پایه اصلی دستگاه) ، پایه جا دکمه ، پایه سردوزی ، پایه لول دوزی  ، پایه زیپ ، پایه پس دوز  و میل ابر دوزی هستند.

وجود سیستم تک سوزن، تغییر مدل دوخت با استفاده از دکمه های الکترونیکی، سوزن نخ کن می تواند کار با این چرخ خیاطی را برای شما لذت بخش کند.

گروه  گلدوخت در نظر دارد تا بانک جامع و کاملی از دفترچه ها و فیلم های آموزشی چرخ های خیاطی و ماشین های دوخت خانگی و صنعتی از برندهای روز بازار تهیه و تدوین کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین و کاربران چرخهای خیاطی قرار دهد

با هدف و آرزوی رفع مشکلات نان آوران خانواده که با هنر خیاطی خود مخارج خانواده را بر دوش می کشند . با آرزوی موفقیت روز افزون این شیر زنان زحمتکش که در این بحران اقتصادی و بیکاری با مشکلات می جنگند.

مرتبط بخوانید: آموزش خیاطی به کودکان و نوجوانان

دفترچه راهنمای ژانومه 819 راهنما به زبان ژاپنی می باشد، اما به طراحی مناسب متخصصان ژاپنی از روی تصاویر دفترچه می توانید به بسیاری از مطالب پی ببرید. و همچنین بخش هایی را که متوجه نشدید می توانید از مترجم تصویری گوگل استفاده کرده و آن قسمت را ترجمه کنید. با آرزوی آن که بتوانید از دوختن با این چرخ خیاطی نهایت لذت را ببرید، با نظرات خود ما را دلگرم و خوشحال کنید.

برای دانلود دفترچه راهنمای ژانومه 819 کلیک کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*